ברגע שמישהו מתחיל פעולה במסנגר הוא יוצר עם העסק שלך אינטראקציה. הוא "נצבע" במערכת יתכן שגם תקבל שם מייל וטלפון.
יצירת תרחישי שיחה. שאלות נפוצות עם מענה ברור. בהירות יוצרת בטחון אצל הלקוח. לקוח עם בטחון הסיכוי שירכוש הוא גדול.
תרחיש שיחה קבוע חוסך ללקוח ולעסק זמן, תשובות מהירות לשאלות יוצרות סינרגיה חיובית ובטחון אצל הלקוח.
כאשר הלקוח חווה חוויה טובה עם המותג שלכם בשיחת צאט הוא יודע שניתן לפנות ולקבל מענה יעיל ומהיר.